Bloggintresserade

torsdag 10 november 2011

Whit Love


Näsan rinner och huvudet dånar. Måste kurera mig tills jobbet kl 15:00.Lite nässprej och en Alvedon förväntas göra susen.Solen kikar in genom mitt fönster och himlen är alldeles klarblå.Bara detta gör mig betydligt mycket piggare.Nog om krämpor och gnäll.Köpte för en tid sedan en vit strukturfärg som man målar på och kan göra lite x-tra strukurer med.Målat detta på hjärtanen och bakgrundspapperet (hårdare kartong).Kul att få kladda och exprimentera.Textstämpeln passade jättebra och kommer från Vilda Stamps.Skulle lämnat in denna till Vintageutfodringen 31 men där skulle det vara blommor eller spets som decos så det gick ju inte så bra.Hittade istället en utmaning hos Kort o Mania utfordring 50 här gällde det att göra så enkelt/stilrent som möjligt och det tycker jag att jag har gjort.

6 kommentarer:

Gunn`s Kort sa...

Så delikat og vakkert:)
Klem Gunn

Elisabet sa...

Åh, så vackert! Jättefint med den "knaggliga" ytan och den snygga stämpeln. *textstämplar är bra - borde inhandla fler själv *

Kort O Mania sa...

OMG!! dette er noe av det lekreste jeg har sett! herlig chabby chic og stilfult! :D
takk for at du deltar på vår utfordring hos kort o mania!
klem fra Linda S. L

Frideborg sa...

Mycket vackert. Detta gillade jag.
Kram

Riet sa...

So beautiful card.

Hugs Riet.xx

oheidia sa...

Veldig stilig kort! Takk for at du deltar hos Kort O Mania:)

FEEDJIT Live Traffic Feed