Bloggintresserade

onsdag 27 juli 2011

En varucykel



En ledig dag och solen skiner......härligt!

Hittade en blogg som handhas av Mijn.Hon gör otroligt fina och lite annorlunda alster bla en cykel som jag försökt att lifta.Är missnöjd med hjulen som jag inte kunde komma på ett bra sätt hur jag skall göra,men de som blev får sitta där som de är.
Kom inte riktigt ihåg vad denna sorts cykel hette men springpojkar körde ut varor med en sådan det minns jag. 
Tyckte att TH-papper passade perfekt till denna lite äldre modell av "fordon".

13 kommentarer:

Stephi sa...

dunderfin och vilket jobb!

Erika sa...

Så sjukt snygg! Är verkligen imponerad ^^ Vad duktig du är :D

Malin sa...

Superfin! Många klipp och vik på den :)

Laila sa...

Vilket underbart jobb du gjort! Den är så söt!
Tittade in på hennes blogg och vilka jobb hon hade gjort. Kul att se

Ziro sa...

Wow vilken fin och häftig cykel!

Mim... sa...

Men hallå vad tuff denna cykeln är och det måste vara ett jättejobb, men det måste varit kul att räkna ut hur du skulle göra.
Ha det gott....

Beatrice sa...

Men åh vilken söt cykel! Tycker du lyckades jättebra. Verkligen pyssligt! :-)

Anita/AniLi sa...

Men åhh Carina, den är ju bara så underbar!
Kram på dig!

Lilla Pyssel Inger sa...

WOW WOW WOW VILKET JOBB OCH VILKET MAKALÖS ALSTER:) Jag bugar och bockar du är jo så himla grym på att få det till:)
Denne cykel var helt underbar:)

Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg:)

Ha det bäst och kramar i från Lilla Inger:)

Lilla jag sa...

Jag bara ÄLSKAR att gå in på din sida och se allt fint du gör.
Och tack för alla underbara freebies du gör =o)
Kram

Elisabet sa...

Helt fantastiskt underbar! Vilket enormt jobb du gjort! Och så snyggt dekorerad.

Pysselfröken sa...

Men åh så häftig!

Pernilla sa...

Åh, vilka underbara alster jag hittade här på din pysselsida:)!!
Kram Pernilla

FEEDJIT Live Traffic Feed