Bloggintresserade

fredag 18 mars 2011

Tavla med knappar.

Behöver nog inte skriva att det snöat inatt?Tror att vi alla sitter i samma båt.En resa till Ulricehamn för röntgen av mina lungor.Kan ni tro att det tog 5min allt som allt!
En riktig röra har det varit på mitt pysselbord idag.Tror att jag påbörjat 4st olika projekt och INGET blir det något utav...illa!Till slut efter många om och men blev det en tavla med dittlimmade knappar och ett evigt "klet" med allehanda färger.Och kan ni fatta att man bara köper en tavla.Ibland börjar jag undra hur jag har det.Men ganska skönt ändå nu slapp jag ju kladda med två stycken.
Ha,en härlig Fredag kväll!Det skall jag ha!

5 kommentarer:

smuulan sa...

Men tavlan blev ju jättesnygg till slut! Jag är lagomt less på snön, vill ha VÅR NU!
Ha en härlig kväll!
Kram kram

Черника sa...

Как красиво получилось, очень нравится!

annkan sa...

Kalasfin tavla!! Riktigt läcker blev den. :-)

Lene sa...

hej Carina! hoppas allt är bra med dig...???!!
Jättesnygg tavla, älskar alla dina olika tekniker.
Kram lene

Sindra sa...

Sååå himla fin tavla! :)

FEEDJIT Live Traffic Feed