Bloggintresserade

måndag 22 november 2010

Vintage på kuvert!


Idag är det vinter precis som hos många andra utav er.Städar mitt pysselrum från grunden......skönt och välbehövligt!
Skall byta ut mitt gamla bord mot lite bättre kontorsmöbler.Har inte tidigare haft bra med förvaring.Hurtsar har lyst med sin frånvaro och ni kan tänka er hur det sett ut på mitt bord efter en dags pyssel.
RENA KATASTROFEN!!!!
Nu blir det möjligt att städa bort massor av skräp och dyl.Nu skall det bli ordning och reda.I varjefall ett litet tag.
Två st tavlor-eller kuvertkort har jag gjort idag och passade så bra att fota dessa ute i lite snö.Målat på lite blank decoupage,(eftersom jag skrev ut dem på vanligt dokumentationspapper),de blev både lite hårdare och finare effekt tycker jag..  Har inte klistrat igen dem på baksidan.Kanske det kan bli någon form av julklapp med ev pengar innuti??

Dessa fina bilder mfl kan bli dina om du hjälper Madeleine att lägga in hennes logga i din blogg.

4 kommentarer:

Silje sa...

Så flotte ting du lager, Carina! : )

Riet sa...

What a wonderful cards Carina,I love the images and your papers.

Hugs Riet.x

Cath. sa...

Så fint!!! Riktig julsttämning blev det med fina snön och allt!
Kram!

Cornelia sa...

Tjuuuuusiga!

FEEDJIT Live Traffic Feed