Bloggintresserade

måndag 1 november 2010

Av en gammal klocka blev det.........


En ful gammal klocka som länge varit ur funktion och som jag sen lång tid tillbaka köpt på auktion för 25kr.Nu plockade jag ur hela härligheten och........





 ............målade om den till ett litet prydnads/spetsskåp.

 Här fick det plats med lite av varje.Gammal spets lite små tvålar,tyghjärtan,bilder,glasflaskor och blommor.Av det tidigare innehållet blev det en massa kul grejer över,kugghjul,visare och metallprylar i mängd.
Uppe på skåpet har jag stämplar den fina rosen från Inkido.Nu får detta skåp pryda mitt sovrum.

16 kommentarer:

GunBritt sa...

Oj, vad fint det blev. Och vilken idé. Jätte fint
Hälsningar
GunBritt

pojjo sa...

Det blev ju toksnyggt :D
Vilken bra idé.

Jag har lagt upp mitt bidrag på månadens utmaning. men ser nu att ni ändrat från 5 blommor till 5 dekorationer.
Jag har ju använt mig av 5 blommor som det stod först.. sen har jag ju andra dekorationer oxå...
hoppas det är godkänt ändå
kram Johanna

Unknown sa...

Jätte fint skåp, helt underbart,
/ Elin

Pernol sa...

Vilket vackert skåp! Oj sån häftig idé.

Ha det bäst!
kramis Pernilla

Frideborg sa...

Men så underbar ! Det var bland det finaste omrenoverade sak jag sett.
Så vackert det blev.

Kram

Linapyssel sa...

Ahhhh....det finns knappt ord för hur fint jag tycker att detta är Carina!!! Herre jisses...detta ska ju du hålla på med på heltid...renovera gamla saker och göra dom så där underbart shabby fina! Så fort vi får ett nytt hus(vi letar) så ska det in ett lass med shabby saker....kan man ringa dig då???
Hoppas allt är väl! Jag letade efter dig på Papercraft mässan i Partille, men ingen lycka!!
Må så gott
kram Lina

Anonym sa...

Men ååååååh!!! Vad fint det blev!! Jag vill också ha en gammal klocka!! ;-)

Gurkiss sa...

Guuu så underbart läckert *nickar*

kram Gurkiss

Cornelia sa...

Superfint litet skåp blev det av din gamla klocka!

Cath. sa...

Men du är ju helt fantastisk! Vad snyggt! Och bara att få idén, jag är nog för korttänkt för att komma på såna smartheter. Nu ska jag hålla utkik efter gamla obrukbara klockor jag med...
Tänk att du ALLTID inspirerar! Så härligt att kika in här! Kramar!

Morfen sa...

Wow så snyggt det blev!!

Lena B E sa...

Men Ååååå så fint det blev!! :)
Vilken toppenbra ide vännen, du är så fyndig!! :)
Hoppas allt är bra med dig?!
Ha det bäst.
Kramar från Lena

Päivi sa...

Men såååå snyggt! Och vilken idé!!! Vart får du alla dessa super bra idéer från? :o)

Ja och jag kan tänka mig att gamla innehållet blir trevliga dekorationer på kort och annat du skapar :o)

Ha det bäst!

tess sa...

Men guuud så fint....

susanne´s smulor sa...

Men gud vad fiffig du är!!!
Verkligen snyggt...vill oxå ha en så´n!
Ha det gott/sussa

Kamilla sa...

Men herreguuuud människa!! Så underbart snyggt!
Jag måste bara lifte detta, jag ska köpa nån gammalklocka på loppis till sommaren och göra det, sååå himla snyggt alltså, jag döööör!
kram kram

FEEDJIT Live Traffic Feed