Bloggintresserade

måndag 13 september 2010

Vinnare utsedd!!!!

Nu är lottdragningen klar i mitt stämpel lotteri.
Ojjjj,vad många ni var som tog lotter.Det är så kul att ni visade ert intresse och ville vara med i mitt lotteri.

Och så till vinnaren...............







...............................................








---------------------------------











--------------------------------











..................................................







och det blev..............................................







..................................................................








LillNettan Grattis!!!!!


Maila in din adress till mig så kommer stämplarna på posten.


Återigen ert stort tack till er allihop som tagit lotter och skrivit fantastiska inlägg till mig.
Det värmer och berör.

6 kommentarer:

Sirpa sa...

Grattis till vinnaren!

Tack för en rolig tävling! Har en fin måndag!
Kram Sirpa

Jozebelle sa...

Grattis LillNettan

Lillnettan sa...

Wow, tusen tack!

NHL sa...

Sliter mitt hår i förtvivlan!
Grattis Lillnettan till din fina vinst!

Lena B E sa...

Grattis Lillnettan till vinsten!! :)
Kramar från Lena

Unknown sa...

Grattis grattis till vinsten :) Sååå avundsjuk ;)

FEEDJIT Live Traffic Feed