Bloggintresserade

söndag 10 januari 2010

Till en hundvän


Jag är en älskare av djur och då speciellt hundar.Har nog haft hund i mitt hem under många år.
En ras som jag tycker passar mig bra är Golden Retriever.Här är en bild på min goaste vän Hugo.Han är nu 4år och ALLTID lika kärvänlig och snäll.Det är ofta promenaderna med honom som jag får lite x-tra inspiration till mitt pysslande.Man får liksom lite tid att fundera.
Kortet som jag gjort är dock ingen Golden men kanske en Sant Bernhad???Ser nu att ena tassen är lite deffekt.Typiskt mig men det bjuder jag på....skratt!
Om du är intresserad av min tecknade hund och måla själv så finns den att skriva ut HÄR!

4 kommentarer:

Linda W sa...

Nok en gang utrolig lekkert Carina.
Herlig motiv.
Ha en fin søndag, Klem:-)

Sindra sa...

Härligt kort till en hundvän! Som hundvän och hundägare skriver jag gärna ut den bilden :)

Sindra sa...

Vilket härligt kort! Som djurvän och hundägare skriver jag så klart gärna ut den bilden! :)

Camilla sa...

Alltså du är otrolig på att teckna!!! Gillar kortet massor och vilken sööööt prommisvän du har;).
Kraaaaam

FEEDJIT Live Traffic Feed