Bloggintresserade

lördag 26 december 2009

Litet Vårkort




När jag nu är DT för grossistföretaget Reprint och får hemsänt massor av ljuvligt material.Så ville jag pröva denna jättesöta stämpel vid namn Popcorn the Bear.Som underlag till den är det papper från Best Creation Inc med lite glittriga små prickar på.Och det lite prassliga papperet från en chokladkartong.Skall även med detta kort delta i Kort i focus månadsutmaning där det gäller att använda sig av glitter som utgångspunkt.Kan vara lite svårt att se allt glitter men det finns i blommorna och runt björnen.Även dekorationsblommorna har fått en stänk av rosa glitter.






10 kommentarer:

Willy sa...

Beautiful!

Hugs,Willy

Carina sa...

Så underbart kort och vad trevligt med lite vårfärger. Just nu är man ganska trött på allt jul...

Linda W sa...

Dette var lekkert, utrolige fargekombinasjoner.. Helt enig med deg nydelig stempel. Du er så kreativ er ikke rart du er med designerteam..
Ha en fortsatt god jul, Linda

Hanna sa...

Wow, så sött! Helt underbart vårkort. Skulle kunna kolla på det i timmmar utan att tröttna!
Så många gulliga detaljer.
Du är helt enkelt mästare på fina kort! :o)

Kram,
Hanna

Cornelia sa...

Jag har inget nytt att tillföra... du är bara BÄST! Otroligt fantastiskt suveränt superfint! Japp, så är det!

Dora sa...

It is beautiful I will make one to, I think!
I wish you all the best for 2010!

Pernol sa...

Vilket underbart kort!

Jag vill passa på att önska dig en God Fortsättning och ett Gott Nytt År!

Ha det gott!
kramelikram Pernilla

Lena B E sa...

Vilket sött kort & vilka härliga färger!! :)
God fortsättning & ett gott nytt år önskar jag dig.
Kram Lena

Britt-Inger sa...

Vilket härligt kort.Skönt med lite andra färger än rött... :O)
Ha en god fortsättning Carina.

Susanne Lindén sa...

Kul att du tittat in till mig!

Vackert kort som alltid! Härligt motiv och fint med lite vårfärger.

Vill också önska dig ett Gott Nytt År!
Vi hörs och syns!

FEEDJIT Live Traffic Feed