Bloggintresserade

söndag 1 november 2009

Ullkrans mitt bidrag nr 11.

Har några timmar ledigt mitt på dagen, innan jobbet kallar igen.
Trodde inte att jag kunde bidraga med mer till Panduro Creative Challenge, men det blev i all hast en krans i ull.En stomme hade jag i trä och ull i en påse, så det gick fort och lätt.Tycker den blev riktigt dekorativ och med lite mer julinspiration som dekor, kan den bli riktigt läcker som julprydnad.Här är det endast lite utstansade blommor från MME som fyller sin plats.För övrigt så är både ullband och hjärta inköpt från Panduro.Detta är egentligen mitt 12-e (har skrivit fel tidigare) men det är ju inte mängden som räknas, så då får det bli mitt 11-e bidrag.Nu blir det spännande eftersom tävlingen avslutas idag Söndag.Jag önskar därför ALLA fantastiskt duktiga skapare och inspiratörer som varit delaktiga i denna tävling LYCKA TILL!

3 kommentarer:

Bollebygdsbo sa...

Du har då massor med fantasi och är otroligt kreativ!!!
Lycka till!

Myownhome sa...

Hej!

Gillade verkligen din krans jättemycket!! :) Den var riktigt söt och julmysig.

Och så måste jag ju även passa på att säga att din adventskalender var himlans fin! Och smart. :)

kram
//Johanna

Dora sa...

Amazingly beautiful!

FEEDJIT Live Traffic Feed