Bloggintresserade

söndag 13 september 2009

Scrappmara

Igår fick jag tillsammans med massor av likasinnade vara med på min första MARA.Det var Pysselmyran och Sofia som anordnade den.Det var som ni förstår så himla roligt.Massor av roliga uppgifter att göra bla en skiss som jag gjorde med denna LO.Sen var det till att göra något av väkomstpaketet därefter röstning och kan ni tänka er att jag VANN!!
Och så all den goda maten och massor av tilltugg hela dagen.Fick tyvärr avsluta min dag lite för tidigt eftersom ett av mina små barnbarn blev stora karln och fyllde hela 5år.
Men hoppas på många maror i fortsättningen för det var bland det roligaste jag gjort!
Tack Sofia för att jag fick komma!

4 kommentarer:

Dora sa...

I love this style, beautiful image, colors, this is just perfect!

Anita/AniLi sa...

Jo du Carina, det var verkligen en fullspäckad dag! Och du, snällt av dig att vilja rösta på min LO.
Det var många som hade gjort det, så JAG VANN!!!!
Så glad jag är och nu fick jag möjlighet att välja en MOA-stämpel som vinst! Jag tog den med hunden.
Kram, kram

Pysselmyran sa...

Tack själv, Carina! Det var så jätteroligt att du kunde och ville vara med!

Annika kort & gott sa...

Visst hade vi en härlig dag. Alltid kul att träffa likasinnade och få en massa inspiration.
kram Annika

FEEDJIT Live Traffic Feed