Bloggintresserade

onsdag 10 december 2008

Ask gjord av glada papper från Houseofinspiration.





En liten ask som jag gjort med underbara papper.Fick häromdagen ett så fint paket med diverse papper,blommor och band omslaget med papper med hjärtan på ,så vackert.Allt skickat från JESSICA från http://www.houseofinspiration.se/ Men bråttom som jag har, så revs det upp omedelbart,hann inte fota.
Man kan dekorera denna ask bra mycket bättre än jag gjort, ville bara visa asken som sådan och lite färgglada papper.Lade till en mall om något vill prova på.
Alla de svarta markeringarna är vikningar.
Tack,Jessica för din givmildhet!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Jättsöt ask! Papprena var verkligen fina, jag håller med. Jag har inte hunnit skapa något av mitt kit ännu, men det kanske får bli en ask här också, tack så mycket för att du delar med dig av mallen!

FEEDJIT Live Traffic Feed