Bloggintresserade

måndag 18 augusti 2008

Utslagen prinsessa.

Tycker det var roligt att leka med kort och bilder.Här är en liten trött prinsessMOA som får vila i min hand.Att jobba i olika fotoprogram är inspirerande,men det är inte lika kul då man inte begriper ett dugg!Skulle vilja lära mig att klippa ut bilder och föra över till ett annat objekt.Det kanske är någon som har ett bra fotoprogram att rekommendera.
Det jag har gjort här är lite mer att klippa ut och klistra fast för hand.Men blev ganska nöjd trots allt.

5 kommentarer:

Cornelia sa...

Hur gulligt som helst!

själv kan jag inte nåt alls om fotoredigering och ooooorkar inte lära mej. Fast jag skulle vilja kunna. Sådär av mej själv, bara... *S*

Camilla sa...

Vilka fina kort det blev med MOa och lilla trötta sessan.

Så mycket fint att titta på härinne!!

Ha det så bra!

Eva-Lena sa...

Hejsan!

Kul sida med mycket bra tips!
Fiina stämplar :0)
Ha det bra!
Från en uska till en annan........

Anonym sa...

Oh, vilkert underbart kort! Så himla läckert med det svarvita fotot ochen färgglad liten trött sessa!

Vixen sa...

Otroligt så sött!
Älskar dina kort och dina stämplar *vill ha*

FEEDJIT Live Traffic Feed